Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Menü

BEAST MODE AKTIVÁLVA: Cass Martin interjú

Adatlap:

Kor: 27
Magasság: 165 cm
Súly: 61 kg

Hogyan kezdted el a testépítést?

Körülbelül négy évvel ezelőtt láttam néhány fitnesz magazint, és ez felkeltette érdeklődésemet a testépítés iránt. Láttam néhány olyan lányt, mint Jamie Eason és Dana Linn Bailey, és azt gondoltam, hogy nagyon király lenne úgy kinézni mint ők. 

"Miután elkezdtem edzeni és látni az eredményét, függő lettem, a többi már történelem!"

Honnan merítesz motivációt?

A motivációm belülről jön. Mindig arra vágytam, hogy javítsam magam az edzés minden területén. Amikor elkezdtem bekapcsolódni a közösségi médiába, lenyűgöző mennyiségű követőm lett, nagyon sok támogatást kaptam tőlük ami nagyon inspirált abban, hogy folytassam.

"Jó érzés tudni, hogy segítek másokat is motiválni a céljaik elérésében."

Milyen edzésprogram működött a legjobban számodrazámára?

Edzéseim során az alap testépítő mozgásformák működnek számomra a legjobban. Szeretek sok szabad súlyt használni, és sokszor utánozom a kedvenc testépítőim edzési stílusát. Jelenleg napi egy testrészt edzek, hetente egyszer, a lábaim kivételével, arra hetente kétszer dolgoztatom meg célzottan.

Heti edzésterv:

Hétfő: Négyfejű combizom/Vádli

  • Guggolás rúddal 4 x 8-10
  • Hack guggolás 4x 15-20
  • Elölguggolás 4 x 8-10
  • Lábtolás 4 x 15-20
  • Lábfeszítés ülve 4 x 15
  • Vádli ülve 4 x 20-30

Kedd: Mell

  • Fekvenyomás egyenes padon 4 x 6-8
  • Fekvenyomás ferde padon 4 x 8-10
  • Tárogatás ferde padon kézi súlyzóval 3 x 10-12
  • Csigás kersztezés 3 x 12-15

Szerda: Hát

  • Széles fogású húzódzkodás 4 x bukásig
  • Széles fogású lehúzás 4 x 12-15
  • Döntött törzsű evezés 4 x 10-12
  • T-rudas evzés 4 x 8-12
  • Egy kezes döntött törzsű evezés 4 x 10-12
  • Evezés csigán ülve 4 x 10-12
  • Felhúzás 4 x 5-8

Csütörtök: Farizom/Combhajlító/Vádli

  • Lábhajlítás fekve 4 x 12-15
  • Lábhajlítás ülve 4 x 12-15
  • Kitörés 4 x 12-15 (lábanként)
  • Merevlábas felhúzás 4 x 12-15
  • Lábemelés hátra 4 x 15 (lábanként)
  • Álló vádli 4 x 20-30

Péntek: Váll

  • Oldalemelés állva 4 x 10-12
  • Előreemelés 4 x 10-12
  • Mellről nyomás állva 4 x 8-10
  • Egykezes oldalemelés 4 x 10-12
  • Döntött törzsű oldalemelés állva 4 x 10-12
  • Hátsóváll gyakorlat Pec Dec gépen 4 x 12-15 (Superset)
  • Egykezes oldalemelés csigán 4 x 12-15

Szombat: Kar

  • Bicepsz állva egyenes rúddal 4 x 10-12
  • Bicepsz állva francia rúddal 4 x 12-15
  • Bicepsz állva váltott karral 4 x 15 (karonként)
  • Kábeles bicepsz kötéllel 4 x 12-15 (Superset)
  • Bicepsz állva egyenes rúddal 4 x 12-15
  • Tricepsz tolódozkodó géppel 4 x 12-15
  • Tricepsz nyújtás fekve rúddal 4 x 8-10
  • Egykezes tricepsz nyújtás kézisúlyzóval 4 x 12
  • Csigás letolás szűk fogással 3 x 12-15
  • Csigás letolás kötéllel 3 x 12-15

Vasárnap: Pihenő

  • Regenerálódás

Ha csak 3 gyakorlatot végezhetnél, akkor mi az lenne és miért?

  1. Guggolás rúddal: Minden héten guggolok, kivétel nélkül! A guggolás rúddal a legjobb gyakorlat számomra, mert igazán sokat segített a lábam és a farizmom felépítésében.
  2. Felhúzás: A felhúzás rengeteg izmot mozgat meg egyszerre és az erőm tesztelésére is kiváló gyakorlat.
  3. Fekvenyomás: A fekvenyomás segített nekem kiegyensúlyozott izomzatú felső testet építeni, ráadásul az egyik kedvenc gyakorlatom.


Mi a titka a hihetetlen karizmod fejlesztésének?

 

Valójában nincs titok, csak következetesség és intenzitást, ha valamit meg kellene neveznem! Először edzem a bicepszem, majd a tricepszem.

 

"Meglehetősen nehéz súlyokat használok, és jobban szeretem a magasabb ismétlésszámkat alkalmazni a gyakorlatok kivitelezésénél."

 

 

Hogy néz ki az étrended?

Az étrendem meglehetősen egyszerű, és következetesen be is tartom.

 

Napi étkezés:

  1. Étkezés: 2 csésze Zabkása
  2. Étkezés: 60g pulykakolbász, 2 egész tojás, 4 tojásfehérje és 1 csésze zabkása
  3. Étkezés: 1 kanál fehérje
  4. Étkezés: 150g darált marhahús, 2 csésze jázmin rizs és 1 csésze brokkoli
  5. Étkezés1 kanál fehérje
  6. Étkezés: 170g bélszín steak2 csésze jázmin rizs és 1 csésze Spárga

Mi az az étel, amely nélkül nem tudnál élni, és hogyan kezeled ha megkívánsz valamit enni?

Valószínűleg steak,nem tudnék nélküle élni, mert szeretek vörös húst enni.

"Ha valamit megkívánok általában azt meg is eszem! (Nevet)"

Előre el szoktad készíteni az ételeid, és ha igen ez mennyi ideig tart neked?

A legtöbb sportolóval ellentétben általában nem készítem el előre egy hétre az ételeket. Azt szeretem ha az ételeim minél frissebbek ezért három napra előre szoktam elkészíteni azokat.

"Három nap után kezdődik az egész elölről. Általábon egy óra alatt az összes ételemet elkészítem."

Milyen táplálékkiegészítőket használsz? 

  • Protein
  • Edzés előtti stimulátor
  • Edzés közbeni táplálékkiegszítők
  • Multivitamin

Mi a hobbid, mik után érdeklődsz még az edzőtermen kívül életedben?

Az edzőtermen kívül szívesen részt veszek az építkezési vállalkozásunk projektjeiben. Szeretek kimenni a lőtérre és ott is eltölteni egy kis időt.

Kedvenc idézet:

“Semmi értékes nem jár ingyen, keményen meg kell érte dolgozni!”

Social Media:

Instagram: instagram.com/casssmartin/

A cikk forrása: simplyshredded.com

Keresés